Zeeman-klanten staan in ondergoed model

Zeeman is aan het uitproberen en dat mag ik wel. Ze zijn vandaag een ondergoedcampagne gestart waarin de eigen klanten centraal staan. En dat zijn natuurlijk niet allemaal mensen in de categorie ‘topmodel’. Ik hou ervan! Zeeman deed in mei een oproep in winkels, op tv en op internet met de vraag: Durf jij wel als ondergoedmodel? De reacties waren volgens de keten overweldigend. Ruim achtduizenden klanten melden zich aan om in hun ondergoed gefotografeerd te worden.Uiteindelijk zijn negentig klanten terug te vinden in de folders, televisiereclames en op posters in de winkels. Met de foto’s wil het bedrijf naar eigen zeggen duidelijk maken, dat zij ondergoed hebben voor alle soorten en maten. Merken gebruiken steeds vaker hun klanten voor nieuwe campagnes. Zo strijdt Dove al jarenlang voor ‘normale’ maten in campagnes en konden ook de klanten van Marc Jacobs via internet een modellenklus binnenhalen.

facebook share facebook share

Geen reacties // Reageer